Followers

Friday, April 1, 2011

Grading pulak


Tanggal 16hb april....itu lah tarikh yang mendebarkan bagi aku nii...
first grading 2011...wahduh best nya ,harap kali aku dengan mudah boleh tukar
red bell dan seterusnya akn bergelar senior la...muakkk...syok giler

Tapi dalam syok tetap berdebar..mana tidaknya aku dah ponteng class
dekat sebulan dah..hari penentuan tinggal 2minggu...harap dalam 2minggu
tak ada masaalah masuk class...issssh macmana nak hafal teaguk ni....
moga geng 2 aku boleh..kalu tidak hampehh la kali ni
latihan; dewan serbaguna tman melati,setapak


Gambar kat atas geng senior..termasuk my bro..eman( kiri ketiga) ini semua ada yang wakil negeri dan kebangsaan..AWAS..klu nak pukul dorang ni kena main cory2..klu tak ..makan roti jawapnya,..tapi dorang semua baik baik dan sangat berdisiplin...bukan macam aku la(terlebih disiplin)



Barisan depan tu master kitaorang,(tengah)master ramli,
kiri;tak ingat nama,sir ridzuan,and aku pun dah blur2


ok lepas 16hb akan aku tunjukkan bell baru..tu pun kalau lulus..kalu tak lulus
hampeh ...kena turning kid ngan ayah..ayah aku pun boleh tahan juga ganas
tapi skarang dia agak sibuk sikit..jadi dia kurang ambil tahu hal2 ni..kecuali
kalau ada tournement...hahhh teruk la aku NA BRO aku kena belasah bila
dia ajar sparring...wat ever la my father is the best..2-3 jenis seni bela diri
yang tahu.silat ke tomoi siam...ada sekali dia nak ajr kuntau kat bro aku dulu
3ari saja bro aku dah tak lalu nak belajar...last2 tutup buku...baru dia tau
selalu banyak ex ngan aku..skali dia kena aku gelak la..bukan senang nak
nak dapat peluang tu...apa ....adioosss





No comments: