Followers

Monday, April 4, 2011

makin tua makin gila

heyy...ko jangan main main
dengan aku klu ko sayang gigi



Eeeeeeehhhhh....Geramnyaaaaaa....malam nii aku angin satu badan
hati betui2 sakit kat ayah aku yang main giler dengan sekor betina...cisss kalu
aku jumpa mau juga aku bagi turning kick....patut la aku tengok dok sms punya giler sampai ketengah malam...rupanya ada udang sebalik mee kari

Mulanya aku tak tau cerita ni...sebab bila aku tengok ibu ku lain macam
jer,aku cuba la tanya ibu,,tapi ibu marah2kan aku..ibu cakap jangan ambil tau
hal orang tua...at last pecah lobang juga,bila my bro buka cerita kat aku...hisss
menyampah betul2 dah beranak pinak gatai nak bercinta pulak...heeee geram

Ibu aku dah lama tau cerita ni...lebih kurang 2bulan lalu...masa ayah start
keje kat site putrajaya...tapi ibu kata tak serius...ingatkan gurau kawan2 kat tempat keje aje...sejak 4/5 ari nampak macam serius pulak...siap pompuan tu
sms kat ibu aku sekali tp masih guna handfone ayah aku lagi....jadi ibu aku pun call pompuan tu..guna fone aku ,itu la buat aku jadi bara...bila sampai sms kat fone aku pun tanya ibu ,sape ni yang hantar mesej pelik..tp ibu tak jawab..dan terus ibu simpan fone aku...mengikut sumber bro aku pompon tu keje tak sama
compny ngan ayah..dia keje ngan maincontractor kat situ sebagai enggineer
tah macm mana ayah aku sangkut ngan dia...siap hantar sms kat suruh
ibu minta cerai lagi...ciisss betui2 kurang ajarrrr...tp yang aku heran tengok
ayah aku cool jer mcm tak bende...hai orang tua ni (ayah)pandai cover line,

Masa aku tulis n3 ibu kat benda dah settle lega rasanya..tah aku ni kurang yakin sangat,.tp harap2 betui2 dah settle...dan tak akan terjadi lagi kat
keluarga kami...untuk pompuan tu..kamu cari lah jantan2 yang bersepah2
kat bumi ni,dah tahu orang tu ada keluarga tak payah nak himpit,cari lah
yang bujang sama bujang...ada faham!!!

p/s pengajarannya ..kepada orang laki2 dan pompuan siasat dulu sebelum mencurah rasa...kerana yang nak merana bukan yang sedang bercinton tu
tapi effect nya pada orang terdekat...tambah lagi yang dah ada keluarga
mau hancur rumah tangga...apa pun aku bersykur kerana benda berakhir dengan AMAN...Alhamdulillah.




No comments: