Followers

Saturday, April 9, 2011

MENYAHUT CABARAN DUNIA..AHMADINEJAD

Kontroversi di timur tengah dan kebangkitan dinegara2 islam telah memberikan inspirasi
baru pemikiran umat islam didunia...bangkit menentang kezaliman ,akibat ditindas oleh pemerintah yang seagama dengan kita....maka disaksikan satu demi satu...rejim pemerintahan kuku kambing digulingkan...tapi yang tak puas atinya..pasai apa pulak yahudi
amerika sekat nii mai campur tangan pulak..ni la yang dinamakan pelaq buih(dielek utara)klu tak faham bukak kamus yang tak bertajuk...hehehee....

Itu bukan ceritanya yang aku nak sampaikan muakuku wa...just sini cuma nak post kan gambar MAHMOUD AHMADINEJAD
masa zaman kanak2 dulu, ketika ni umur AHMADINEJAD umur nya baru masuk 2bulan 5hari
saje je n3 kali ni nak share dengan kawan yang friendly ngan e-jad,..dok email kat aku tanya
khabar tentang e-jad...aku ucapkan berbanyak3 terima kasih la sebab prehatin ngan n3 yang lepas...memang aku sayang ngan korang semua...ada jugak orang nak tengok perkembangan
my younger bro ni yang cun melecun nii....nama Ahmadinejad memang glamer giler siuut...bila
pergi klinik klanajaya 2hari lepas, sampai giliran nak kena injek..nurse pun panggil nama dia
kuat pulak tu(speak loud)...semua orang pakat usshaa je...pas da siap timbang 5.9kg...ada la
3/4 orang dok mai interview...unik...kata diorang ntah apa yang unik ..aku buat2 tak faham
tp aku tahu apa yang dimaksudkan...semua orang kat situ pandang dan tersenyum...depa dok sembang2 ngan ibu aku...jadi aku kena jauh kan sikit diri aku( beri laluan)...apapun memang
kelakar,ia mampu membuat aku tersenyum sendiri....hehheheee...okkkkk...layan dulu...yeessss



Tersenyum sendiri...ntah apa yang dikenangkan


nanti beleh belajar kondo2...karate ke..ye

Klu pergi klinik selalu..bila jumpa ngan untie2 @amoi2 depa mesti cakap
aiiyaa.... mata manyak busar.. macam bola..itu otak manyak panlai punya(cerdik)

apa2 pun dia lah adek yang amat dikaseh oleh semua anggota keluarga
dia adalah....WAN MAHMOUD AHMADINEJAD....

3 comments:

Anonymous said...

comel lah :) cute :)

happy weekend !

good morning !

SyuhaidaGhouse said...

comelnya baby ni.. bolat je mata dia. 0_o akak follow adik ye.. jngan lupa follow akak jugak.do keep in touch oke. tc dear..:)

onemzie said...

ok...kak nanti ikut akak,