Followers

Sunday, March 13, 2011

Aneh tapi benar....Fenomena ikan selepas Tsunami di jepun

Minggu cuti sokolah pun bermula....issshh bosannya!!!!! jadi apa yang aku nak buat

eemmh belum pikiaq lagi...bila aku jalan2 ushaa blog blogger2 aku terjumpa ini...jadi dengan tanpa izinnya aku kidnap la n3 dari .. {blog asal }

Memang best giler ...tak pernah tengok ikan macam tu....kalu kat pasar ada la tapi atas meja jer...ha mau berenang bersama ikan ? silakan tapi AWAS..pikiaq dulu pasai apa lak ikan tu kat pantai...eemmh mesti ada sesuatu kat habitat asal dia (lari dari rumah kut ) tak pe la kita pakat2 layan lepas tu ble bagi jawapan....layannnnn...


SEKUMPULAN ikan sardin dilihat berenang berhampiran persisiran pantai Acapulco, Mexico, hari ini. Menurut nelayan tempatan, mereka tidak pernah melihat kejadian seperti itu sebelum ini. Dari jauh, sekumpulan ikan itu kelihatan seolah-olah seperti tumpahan minyak.

Seorang lelaki mengambil foto sebuah kawanan ikan sardin dari pantai Acapulco .

Nelayan berlumba-lumba ke pantai untuk tidak melepaskan rezeki terpijak.

Beberapa pakar berkata fenomena ini ada berkaitan dengan tsunami di Jepun.

"Ada sekitar 20 atau 30 nelayan dan ada ramai yang datang bersama dengan anak-anak mereka untuk tidak melepaskan keuntungan ini," kata Carlos Morales.

Nelayan di Acapulco berkata mereka tidak pernah melihat kumpulan besar ikan seperti ini yang berhampiran pantai sebelum ini.

Kumpulan ikan yang sangat padat sehingga kelihatan seperti tumpahan minyak dari atas.

Beberapa orang yang sedang mandi menjauhkan diri fenomena misteri itu dan keluar dari air
takut beb...ikan tu lari tentu bersebab

5 comments:

penawanmysite.blogspot.com said...

ikan tu nak tengok orang mandi kat pantai kut

yoedha said...

wowW..
menarik juga :)

nabilla said...

klu aku kat situ..mesti ikut menyelam ngan ikan tu... hehehe

sengat said...

seram!

zalizalu said...

perghh. dasat ikan nieh.... huuu... lari ramai2..