Followers

Tuesday, March 1, 2011

Kena cool kejap

Ari ni 28hb maybe dis is are last n3 for this week...why???..hehehe sebab aku kena cool sekejap...bersiap untuk exam minggu depan...tapi klu ade masa terlebih sikit bleh la cory2 wat n3 sikit kot...emmm tengok la...


Kalau study..jangan tension....jus coool jer


Huhuhu...ini larangan keras dari ayah no facebook, no blogging also chat...hehehe...boring nya..tp tak pe demi meningkatkan prestasi pelajaran aku tak kisah la...aku tetap enjoy dengan buku2 dan latihan yang cikgu bagi.

Dalam kelas kalo mcm niii...memang habiss!!!


Aku wat blog niii pong sebab nak perah otak jer...belajar wat karangan..sambil ambik tau dunia luar...whatever la..tp blogging ni memang ketagih giler siottt....
Hallo blogger...berblog jangan lak gini jadinya....coool jeer


Anyway...banyak lagi masa ruang yang perlu diisi...jadi setakat seminggu 2 ni tak hal la, just cool jer...iiisssh berapa banyak cool daaa,kk malam ni bley tido lena kalu ada info yang nak dikongsi..ble le taruk link atau copy and paste je...hahaha itu memang kerja aku..selamat malam sis..


No comments: