Followers

Friday, March 25, 2011

http://www.salingsapa.com


Semalam aku terjumpa sesuatu yang agak gempar la jugak...bukan pasai apa...
sebabnya aku pun tak pernah tau pasai ni....hehehe pasal apa haaa...mungkin
bagi yang
sudah tahu akan sebuah laman sosial yang lebih kurang macam facebook
dari indon..tentu tak hal yang gempar sangat....tapi bagi aku ni yang tak berapa
terre pasal website ni mestila
respek habis kat mamat nii.......

Ini dia...sebuah produk hasil yang dibangunkan oleh seorang muslim dari daerah
kekita jugak la(Indonesia) fuhhhh respek habis...umur mamat ni lebih kurang seusia aku jer...
mak ooii dia punya kepala otak geliga beb...bleh buat satu website yang boleh dikongsi diseluruh dunia....aku dah Sign up dah..tapi tak berapa faham fungsi dia lagi...jadi aku harap
adalah geng2 kengkawan semua sing up buka acc kat situs...pastu leh la kongsi
ngan aku fungsinya....aku agak lemah sikit(kurang faham) korang boleh klik kat bawah
tu untuk Sign up....kat bawah ada sikit maklumat tentang mamat genius tu...
pasti jangan
lupa ajar aku pulak...tentang laman sosial Salingsapa.com...kkk selamat mencobaaaaaa

Executed in 0.08673 seconds


Last login:Today, 5:14 am
11157 Followers
FollowMessage
BlockAdd friend
Following
Details
Full Name
Muhammad Yahya Harlan
About me
mengupayakan bagaimana agar salingsapa menjadi sarana silaturrahmi virtual yang menarik
Come from
Indonesia
Gender
Male
Age
13
Birthday
7/25
Registered
Nov 28th 2010, 12:33 am
Home town / Kota Asal
Bandung












Language:
Developed by Muhammad Yahya Harlan
Powered by :MAXINDO, IDC-Indonesia, Kawatama dan Razaki Technology | developer " follow SalingSapa

No comments: