Followers

Monday, February 21, 2011

Tanya..MAHMOUD M ALHIRTHANI..penderitaan warga PALESTIN

Ari ni aku nak kongsi kesinambungan cerita palestin...tp bukan cerita palestin...eeh apa ni berbelit belit nya bahasa...apa yang aku nak bagitau sekarang kengkawan ,teman ,blogger yang berminat
ingin mengetahui kisah penindasan rejim zionis terhadap palestin,bolehlah bertemu dengan seorang aktivis yang sanggup korbankan wang, masa dan keselesaan hidup demi untuk meyedarkan masyarakat antarabangsa betapa penting kita membantu golongan tertindas untuk mendapatkan kembali hak mereka yang dirampas zionis.

beliau merupakan pengurusi persatuan SALAM dan juga pensyarah di universiti AL-AQSA,GAZA sementara kini beliau berada di kuala lumpur,kenkawan.teman2 blogger yang berminat bertemu dengan Profesor Mahmoud M Alhirthani di talian 03-42516702 = atau emailkan
mhirthani@gmail.com
itu jer yang aku nak kongsi ngan korang kalu korang berminat,lagi pun beliau tak lama kat malaysia nii...oh sorry gang gambar dia ...aku tak dapat nak letak sebab my cmputi ni ale ploblem ma..k see you all

4 comments:

Cygnus said...

... semoga Allah SWT segera menurunkan azab pada bangsa Israel yang dzolim !

nabilla said...

umat islam harus bersatu..menentang penindasan zionis

Cygnus said...

... ya, tapi mengapa negara2 besar islam seperti Saudi Arabia dan Mesir seakan tidak peduli terhadap penderitaan bangsa palestina. mereka hanya menonton !

nabilla said...

mereka semua boneka usa sekutu kuat israil..harap
keadaan akan berubah selepas kepimpinan baru negara2 teluk...jangan sampai amarika campur tangan je...jika negara islam kuat...israil akan musnah,,insyaalah