Followers

Friday, February 25, 2011

AKU.....kakak sulung


Hahaha ini geng bikin semak...tu yang paling brutal {AMEER}
fuh ganas betul sampai tak terlayan


Aku anak ke-2 dari 7 adik beradik...dan aku juga merupakan anak perempuan sulung....atau kakak sulung bagi 5 adik-adik ku......bayangkan betapa beratnya responsibility yg harus.......bkn harus tapi wajib aku pegang.Jangan pandang remeh tugas sebagai kakak sulung....rase macam penjenayah pon ade,ape taknya....asal ade je keje semua tuding jari ke aku...jawab diaorang memang senang dah kakak yg sulung.....kakak lah yg kena wat......kesian kan adik punya pasal aku wat gak,tapi kalau dah nama aku jer yg di petik.....da di kira melampau tahap gaban nih......


Niii my broo...mat eman{Abg sulung} ini pun satu raja pemalas sei


Tapi cam biasa ....ibu akan tarbiah aku,bila nengok aku naik antu semacam........ayat ibu yang paling menusuk ialah....aku ni umpama pengganti ibu bila ibu tak de,tapi aku tak nak p.k maksud *tak de* yg ibu ckp tuh.....aku juga akan jadi pengganti tempat adik2 bermanja,mengadu sakit or lapar even sekiranya diaorang ade problem apa pon....
Baru aku faham....sikit jer baru aku ambil tugas ibu aku da mengeluh,camna plak ibu yg menjaga kami seramai tujuh orang.....?tak per aku akan cuba jadik kakak yg mithali....hee heeee ...kua kua kuaaa

No comments: