Followers

Tuesday, February 1, 2011

Penantian...sukenya aku...takuutttt!!!


Pagi pagi lagi aku dah keluar ngan ayah&ibu...destinasinya ke hospital sungai buluh..
sebab ibu ada temujanji dengan Doktor...jadi dari boring 2 dok kat umah aku ikut sekali...nak menyibuk jer...kami sampai kt hospital lbh kurang pkl8.10am,...makkk oiii punya la ramai orang
fuh lepas 2jam baru ibu aku dipanggil buat checkup...aku pun ajak le ayah ku pegi sarapan kat cafe ...25minit kemudian ibu call....kena masuk bilik bersalin...ok kami pun menyusur d belakang

tunggu punya lama sampai 2jam lbh lum ada apa lagi...call ibu cakap doktor pakar lum sampai
oooi..susah jugak ye...dah boring da..satu hospital dah kami pusing nii..dalam kepala aku ni macam dah yang datang

pkul 3pm ayah ajak balik dulu....dah letih mnuggu sekian lama...smpai kt aku prepair barang yan ibu pesan....semangatnya sonoknya ...nak ada ahli baru katakan sicomel...fone berbunyi panggilan dari ibuku... kata ibu.doktor bagi tau mungkin malam ni akan masuk ke bilik bedah...eeee takutttnya
aku doakan agar ibuku selamat....dan aku minta pada kengkawan...korang tolng lah doa kan ibu aku yer...love you all

3 comments:

Da Della Rissa said...

selamat menyambut ahli baru dalam famili.
sis doakan mak adek selamat ye :)

nabilla said...

adek pun begitu jugak...thank sis

ehm kommunika said...

salam persahabatan..nice to be here...