Followers

Thursday, October 20, 2011

Pengajaran untuk kaum hawa



oopps...ini bukan lawan web lucah..sekadar untuk berkongsi ,dari rakan fb..aku jd kan n3
nie sebagai  pengajaran untuk di pikir2 kan oleh para wanita islam,
Beriadah bersama keluarga memang satu aktiviti sihat untuk mengeratkan lagi hubungan kekeluargaan
lebih2 lagi bila ahli keluarga yang sebuk dengan rutin harian..apa salahnya pada hujung minggu
sebulan  sekali bawa keluarga kepantai, taman rekreasi atau mana korang suka laa...tapi AWAS
(xde bahaya) hati2 ketika memilih pakaian terutama bila ada niat nak berendam.

Macam kes kat atas ...ada lah satu peringatan untuk pompuan2 semua ,pilih la pakaian yang bersesuaian
bila nak berendam...pakaian kita nie bila dalam keadaan kering memang la ble cover semua ..tapi
bila dah basah ..camtu la jadinya...segala galanya tersingkap...mungkin secara tak sedar...al maklum la
tengok dok bergembira mana  sempat pikir lagi...at last ada plak makluk2 syokk sendiri amik gambar kita dalam keadaan camtu....maakkk ooiii ngeriiiii... the best is pikir dulu sblum buat.

kesimpulan nya;diri kita sendiri mau jaga...pilih pakaian yg sesuai,bia basah atau kering
                            ia mampu melindungi aurat kita....zzzzzuuuuuuusss

4 comments:

nora rashid said...

laa...igt x pakai sluar...rupa2nye transparent..muahaha...

kena pilih baju yg sesuai la utk mndi..macam kaler hitam ke..xde la nmpak sgt..

nabilla said...

kak nora;kadang2 terlalu sangat nak
bergaya pun,,leh buat kita lupa natijah nya...moga jd iktibar...

rol said...

kpala tutup tpi kt bawah ish2..

zul said...

pedih2... sakit mata2..