Followers

Sunday, May 19, 2013

MB; mengesahkan, agihan kerusi Exco untuk Selangor



KUALA LUMPUR: Menteri Besar Selangor, Tan Sri Khalid Ibrahim(gambar) mengesahkan, agihan kerusi Exco untuk Selangor adalah PAS 4, PKR 3 dan DAP 3.Beliau mengesahkan perkara ini melalui twitternya malam tadi."Agihan kerusi Exco: PAS 4, PKR 3 dan DAP 3. Senarai nama dihantar kepada Tuanku DYMM Sultan Selangor pada Jumaat lepas," tulis Khalid dalam Twitternya.

Alhamdulillah..berakhir spekulasi exco selangor dengan pengesahan perlantikkan nya semalam...jadi lepas ni tumpukan gerak kerja dalam menyelesaikan isu isu yang tertunggak selama ini..kami rakyat selangor menyokong penuh barisan pentadbiran selangor yang dipimpin Yab tan sri khalid ibrahim.
Buat azmin dan zuraida sudah2 la keluar kenyataan yang mengelirukan akar umbi pakatan...kemenangan besar pr selangor adalah berkat kerja sama yang erat,pas,pkr,dapjadi xpayah la nak mendabik dada hasil usaha diri...muhasabah diri..perjuangan kamu berdua dengan pkr sudah lama ..jangan sia sia kan perjuangan selama ini dengan sifat2 keji...lu orang bukan sapa sapa tanpa pr..dan pr bukan lah tuan kepada ahli dan penyokong pakatan rakyat

No comments: