Followers

Thursday, January 27, 2011

Apa hal korang ni..tak faham le!







Dah masuk seminggu aku masuk kat smk kj ni...tapi hampehhh ...sorang kawan pun belum ada..diorang kat sini macam blur je bila tengok aku..bila aku tegur diorang buat tak layan jer..aiii aku nii dapat planet marikh ..terdetik juga hati aku ..persoalan tuu...apa aku kesah!!!
tapi aku tetap happy belajar kat sini...tiada tekanan macam kat smk lembah subang...cikgu2 kat sini rasanya macam ok la..walau pun aku tak berapa kenal...cuma budak nya jer,,ex giler...mungkin sebab aku datang dari sekolah tercorot kot,atau mungkin aku datang dari ppr kut...ahhh lantak korang apa pun perpepsi korang kat aku...yang penting aku hippiiii

Semalam ada koko kt sekolah..nasib baik ada alia teman kan aku kalu tidak mati kutu jugak aku..dengan budak2 kelana yang berangin macam gula gula hack(tak tahu korang fam ke tak)

Yang penting aku ada matlamat (cita2)untuk berjaya dan akan berusaha tumpukan pelajaran aku...perjalanan ku masaih jauh...akan aku hadapi apa jua rintangan nya...tentang budak2 cokolet berangin tu lantak korang la...ada aku kesah,!!!!!!!!

ok saya mau tidur dah lewat malam...besok kena bangun awal...buat homework..
kkkkkkkk .....byeeeee



4 comments:

penawanmysite.blogspot.com said...

kua kua kuahhhh....cian nya!!! sabor jer..hehehehehehe

Sahira said...

x de kwn ke kat sane??

nabilla said...

tak de langsung

Sahira said...

alya,x kwn ngan dia ke??