Followers

Thursday, April 1, 2010



Ya Allah....berikan aku kekuatan......

cikgu...oh ,cikgu, dimana salahku...aku dah cuba yang sebaik mungkin namun tetap ,cikgu cari kesalahan ku.....ada masa aku selesaikan semua homework yang cikgu _ _ _ _ M _ _ _ kasi dengan harapan dapat la aku tengok senyum menguntum dari bibir cikgu.... tapi, hampeh je....perkara baik dia diam je,tapi kalau aku ada buat salah,macam-macam yang aku terima.....sampai bila lah nak jadi cam ni....ya Allah,lembutkan lah hatinya....kalau aku yang salah,sedarkanlah aku......tapi,kesalahan aku ....macam budak2 lain juga...tak bawak buku dan kadang2 keje sek tak habisssss.
anyway...aku tak nak perkara ni buat aku hilang fokus pada pelajaran yg dan cikgu yg lain,5A mesti aku rangkul ,untukku ku buktikan pada cikgu.........fikiran mesti positif.....



No comments: