Followers

Saturday, June 25, 2011

Kasut oh kasut

Hahaha aku dah tersalahhhhhh...silapp..eeeisssh ruginya
aku lebur segalanya...tapi xpe la apanak buat bukan rezeki
aku..dan kini dah jadi rezeki adik aku..huhuhuuuu

kisah yang menyanyat ati ini terjadi beberapa minggu yg
lalu bila aku cuba beli kasut kat online nie ler...memang
minat giler ngan kasut tu,.cute betul...la tak lena tido la
bila dah minat kat dia,..muakakaaaa

Aku pun bagitau kat ibu...selepas buat rundingan dan
termeterai beberapa perjanjian ngan ibu and then aku dapat
benda alah tu...kasut idaman ku...

selang 2/3 ari lepas tu aku pun order la kasut tu kat online...
branded beb.!!!...made in usa...hhahaha kepala bana die..
past 1week benda alah tu pun sampai kat depan umah...
hohohoo lepas sain resit terima..xsabar nak tengok isi kat
dalam...wow..cantik nya bila tengok..nak giler sekejap beb....
huhuhu bila aku test lagi ler tambah 2 giler aku...saiz da
ngam..saiz 5..tapi tak muat plakkk...hancusss semua
jadi kasut tu da jatuh kekaki adik aku...hampeh betoi la
apa nak buat da bukan rezeki kaki aku ...melepas..

p/s;kalau nak beli apa2 barang online nie kena pastikn
betul2 barang yang nak beli tu..terutamanya kasut ni
memang xsame ngan saiz..us,uk.jpn ngan saiz malaysia
untuk perbandingan bleh tengok carta saiz yang aku
pinjam ngan pak cik google kat bawah tu..

buruk nya rupa..sape punya nie

Keterangan Saiz
Berikut adalah Adult International Shoes Size Conversion:


No comments: